Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci






Jestem nastolatk膮. 馃懅 Od dawna zbiera艂am si臋 do tego 偶eby za艂o偶y膰 bloga, ale nie by艂am pewna czy kogo艣 mo偶e zainteresowa膰 to o czym b臋d臋 pisa膰. Jednak postanowi艂am,偶e spr贸buj臋 i z wielk膮 ch臋ci膮 b臋d臋 go prowadzi艂a:) Na blogu b臋d臋 pisa艂a o problemach w 偶yciu codziennym kt贸re zdarzaj膮 si臋 mi jak i r贸wnie偶 wam, b臋d臋 stara艂a si臋 wam pom贸c w nich. Niekt贸rzy z was pomy艣l膮,偶e jestem g贸wniar膮 i nic nie wiem o 偶yciu.. ale tak nie jest, poniewa偶 te偶 mia艂am i mam czasem problemy, ale staram si臋 z nimi upora膰. Mam nadziej臋,偶e zainteresujecie si臋 moimi postami:) Mo偶ecie r贸wnie偶 dawa膰 mi r贸偶ne propozycje na posty.. zapraszam do obserwowania i bycia na bie偶膮co.

Komentarze

  1. Jestem ciekawa pierwszego posta. Powodzenia:)
    Zapraszam:
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Witam:) Dzisiaj przychodz臋 do was z bardzo wa偶nym tematem dla mnie jak i dla was. Mam nadziej臋,偶e zainteresujecie si臋 nim. SAMOTNO艢膯 Poruszam ten temat, poniewa偶 jest on bardzo wa偶ny dla nas.. my艣l臋,偶e wiele z was to prze偶y艂o i niekt贸rzy nadal w tym tkwi膮. Ja jako autorka tego postu mog臋 stwierdzi膰,偶e jest to bolesne.. zdarza艂o si臋,偶e nie mog艂am da膰 sobie rad臋 z tym.. ale wiecie co? Najlepiej jest nie przejmowa膰 si臋 .. tak wiem to jest bardzo trudne, ale jak si臋 chc臋 to potrafi si臋 WSZYSTKO ! Jestem nastolatk膮 jak pewnie wiecie, nie mam za du偶o lat, ale w mojej drodze 偶yciowej spotka艂a mnie SAMOTNO艢膯 i zosta艂a ona na baaaaaaaaaaaaaardzo d艂ugo. Przede wszystkim to sta艂o si臋 w bardzo szybkim czasie nawet nie mia艂am poj臋cia,偶e co艣 takiego okrutnego mo偶e mnie spotka膰.. nie zdawa艂am sobie z tego sprawy , na prawd臋. Jest to cholernie smutne jak nie ma si臋 nikogo kto m贸g艂by z Tob膮 porozmawia膰 o wszystkim , kogo艣 bliskiego.. Przychodz膮c do pustego domu w kt贸rym nie ma kompletnie nikogo , …
Hej! To znowu ja z pierwszym og贸lnym postem na moim blogu:) Dzisiaj chcia艂abym poruszy膰 temat o zaufaniu. Jak my艣licie o co mi chodzi?
Jak daleko cz艂owiek m贸g艂by zaufa膰 drugiemu cz艂owiekowi 偶eby w ko艅cu zobaczy艂 jaki jest na prawd臋?
Pisz膮c ten post nie jest mi na prawd臋 s艂odko.. prawie ka偶dego z nas spotyka taka historia, mnie r贸wnie偶.
Ka偶dy mia艂 w 偶yciu osob臋 kt贸rej ufa艂 bez granic bez wzgl臋du na to jaka mog艂a by膰 w 艣rodku, niekt贸rzy z was maj膮 do tej pory przyjaciela do kt贸rego mo偶e si臋 zwierzy膰 ze wszystkich tajemnic, szanujcie to .. nie wiadomo na kogo traficie a mo偶e to ta jedyna osoba, kt贸ra b臋dzie z Tob膮 do ko艅ca 偶ycia?
Przejd藕my teraz to tematyki posta. Czym jest zaufanie?
Wed艂ug mnie jest to bardzo ciekawe uczucie.. fajnie jest mie膰 osob臋 kt贸ra Ci doradza we wszystkich sprawach o kt贸rych jej powiesz i obieca,偶e nikomu nie powie.., ale czy dotrzyma obietnicy?
Ludzie potrafi膮 by膰 okrutni m贸wi膮c TAK OBIECUJE,呕E NIKOMU NIE POWIEM a robi膮 ca艂kiem inaczej.. przykre jest to,偶e je艣l…