Hej! To znowu ja z pierwszym ogólnym postem na moim blogu:)

Dzisiaj chciałabym poruszyć temat o zaufaniu. Jak myślicie o co mi chodzi?
Jak daleko człowiek mógłby zaufać drugiemu człowiekowi żeby w końcu zobaczył jaki jest na prawdę?
Pisząc ten post nie jest mi na prawdę słodko.. prawie każdego z nas spotyka taka historia, mnie również.
Każdy miał w życiu osobę której ufał bez granic bez względu na to jaka mogła być w środku, niektórzy z was mają do tej pory przyjaciela do którego może się zwierzyć ze wszystkich tajemnic, szanujcie to .. nie wiadomo na kogo traficie a może to ta jedyna osoba, która będzie z Tobą do końca życia?
Przejdźmy teraz to tematyki posta. Czym jest zaufanie?
Według mnie jest to bardzo ciekawe uczucie.. fajnie jest mieć osobę która Ci doradza we wszystkich sprawach o których jej powiesz i obieca,że nikomu nie powie.., ale czy dotrzyma obietnicy?
Ludzie potrafią być okrutni mówiąc TAK OBIECUJE,ŻE NIKOMU NIE POWIEM a robią całkiem inaczej.. przykre jest to,że jeśli zwierzysz się ze swoich wszystkich tajemnic to po kilku dniach, miesiącach wie o nich cała szkoła? twoi znajomi? W tym poście nawiązuję do tego żebyście nie ufali za bardzo ludziom.. a jeśli jesteście pewni,że tej osobie możecie zaufać to zróbcie to, ale uważajcie bo wiele jest takich ludzi, którzy to doświadczyli tak jak ja.. przypadkiem za bardzo zaufałam pewnej osobie i do tej pory żałuję,że nie poznałam jej bardziej;)
Moim zdaniem najlepszą rzeczą w życiu jest znalezienie kogoś kto zna Ciebie całego, twoje błędy, słabości, wady, ale będzie wciąż uważał,że jesteś niesamowity.









Komentarze

  1. podsumowanie piękne :) to racja, wspaniale jest mieć kogoś, kto widzi, że mamy wady, a dla niego jesteśmy i tak idealni :)

    zostawiam obserwację :* zapraszam do siebie - kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje na naszej polskiej blogosferze takich ciekawych postów! liczę na rozwój bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz