Przejdź do głównej zawartości
Witam:) Dzisiaj przychodzę do was z bardzo ważnym tematem dla mnie jak i dla was. Mam nadzieję,że zainteresujecie się nim. SAMOTNOŚĆ Poruszam ten temat, ponieważ jest on bardzo ważny dla nas.. myślę,że wiele z was to przeżyło i niektórzy nadal w tym tkwią. Ja jako autorka tego postu mogę stwierdzić,że jest to bolesne.. zdarzało się,że nie mogłam dać sobie radę z tym.. ale wiecie co? Najlepiej jest nie przejmować się .. tak wiem to jest bardzo trudne, ale jak się chcę to potrafi się WSZYSTKO ! Jestem nastolatką jak pewnie wiecie, nie mam za dużo lat, ale w mojej drodze życiowej spotkała mnie SAMOTNOŚĆ i została ona na baaaaaaaaaaaaaardzo długo. Przede wszystkim to stało się w bardzo szybkim czasie nawet nie miałam pojęcia,że coś takiego okrutnego może mnie spotkać.. nie zdawałam sobie z tego sprawy , na prawdę. Jest to cholernie smutne jak nie ma się nikogo kto mógłby z Tobą porozmawiać o wszystkim , kogoś bliskiego.. Przychodząc do pustego domu w którym nie ma kompletnie nikogo , siedząc i rozmyślając o swoim życiu i nic z nim nie robiąc będziesz cierpieć, płaczem też nic nie zdziałasz. Musisz zrozumieć,że jeśli ktoś Cię zranił i to bardzo mocno zna twój czuły punkt i jak będziesz płakać to będzie go jeszcze bardziej podsycało żeby Cię zranić! Pamiętajcie,że nigdy nie powinniśmy tak robić.. Krzywdą też nic nie zdziałamy. Najlepszym sposobem na samotność jest ta JEDYNA osoba, która Ci we wszystkim pomoże.. da Ci te uczucie,że nigdy już nie poznasz SAMOTNOŚCI.. (O tej osobie napiszę w kolejnym poście) :) Kolejnym poradzeniem sobie z samotnością jest rozmowa.. długo rozmowa z kimś najbliższym do kogo masz zaufanie , rodzice, brat, siostra itp.. powiedz wszystko, co Cię gnębi, może KTO . Jestem pewna,że ktoś Ci pomoże a jak nie to musisz sobie sam/sama pomóc tak jak mówiłam, nie przejmować się byle czym, byle kim to na prawdę nie rozwiąże twoich problemów ;) musisz mówić sobie,że przejdziesz przez to z kimś kto chce Ci pomóc. Tymi sposobami ja sobie poradziłam i dałam radę.. To tyle w dzisiejszym poście, nie jest on może bardzo długi, ale raczej daje do zrozumienia. Do następnego ♥

Komentarze

  1. Super post, taki bardzo ambitny i skłaniający do przemyśleń... w ogóle masz bardzo fajnego bloga, obserwuję <3

    https://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brdzo fajnie piszesz. Większośc ludzi jednak wybiera samodzielnie ta samotność. Ona jest gorszaod bezdomności :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Samotność to coś okropnego.
    Ważne by otaczać się bliskimi osobami.
    Wybrałaś dobry temat na notkę! :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś piękne zdanie "Najlepiej jest nie przejmować się .. tak wiem to jest bardzo trudne, ale jak się chcę to potrafi się WSZYSTKO !" To ważne w dzisiejszym życiu, bo wiele możemy stracić wiele możemy zyskać ale życie mam jedno, trzeba je przeżyć z radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zgadzam się z Panią:)
      Dziękuję serdecznie♥

      Usuń
  6. Mysle, ze samotnosc jet naturalna czescia zycia kazdego czlowieka :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę , dziękuję ♥ i na pewno wpadnę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hej! To znowu ja z pierwszym ogólnym postem na moim blogu:) Dzisiaj chciałabym poruszyć temat o zaufaniu. Jak myślicie o co mi chodzi?
Jak daleko człowiek mógłby zaufać drugiemu człowiekowi żeby w końcu zobaczył jaki jest na prawdę?
Pisząc ten post nie jest mi na prawdę słodko.. prawie każdego z nas spotyka taka historia, mnie również.
Każdy miał w życiu osobę której ufał bez granic bez względu na to jaka mogła być w środku, niektórzy z was mają do tej pory przyjaciela do którego może się zwierzyć ze wszystkich tajemnic, szanujcie to .. nie wiadomo na kogo traficie a może to ta jedyna osoba, która będzie z Tobą do końca życia?
Przejdźmy teraz to tematyki posta. Czym jest zaufanie?
Według mnie jest to bardzo ciekawe uczucie.. fajnie jest mieć osobę która Ci doradza we wszystkich sprawach o których jej powiesz i obieca,że nikomu nie powie.., ale czy dotrzyma obietnicy?
Ludzie potrafią być okrutni mówiąc TAK OBIECUJE,ŻE NIKOMU NIE POWIEM a robią całkiem inaczej.. przykre jest to,że jeśl…
Jestem nastolatką. 👧 Od dawna zbierałam się do tego żeby założyć bloga, ale nie byłam pewna czy kogoś może zainteresować to o czym będę pisać. Jednak postanowiłam,że spróbuję i z wielką chęcią będę go prowadziła:) Na blogu będę pisała o problemach w życiu codziennym które zdarzają się mi jak i również wam, będę starała się wam pomóc w nich. Niektórzy z was pomyślą,że jestem gówniarą i nic nie wiem o życiu.. ale tak nie jest, ponieważ też miałam i mam czasem problemy, ale staram się z nimi uporać. Mam nadzieję,że zainteresujecie się moimi postami:) Możecie również dawać mi różne propozycje na posty.. zapraszam do obserwowania i bycia na bieżąco.